ING Bankieren

ING Bankieren

Door ING

  • Categorie: Finance
  • Datum: 2011-11-08
  • Huidige Versie: 4.3
  • Adult Rating: 4+
  • Grootte: 205.64 MB
  • Ontwikkelaar: ING
  • Compatibiliteit: Vereist iOS 10.3 of later.
Score: 4.5
4.5
Van 92,355 Stemmen

Beschrijving

Met de Mobiel Bankieren App heb je jouw bank altijd bij je. Even je saldo checken, geld op je spaarrekening zetten of een rekening betalen: de app kan het. Voor particuliere en zakelijke rekeningen. Dit kun jij met de app • Je bevestigt opdrachten met je mobiel, als opvolger van TAN. • Supersimpel overmaken, overschrijvingen bekijken en spaaropdrachten inplannen. • Iets voorgeschoten? Maak ’n betaalverzoekje, dan heb je zo je geld terug. • Als je wil, kijk je 35 dagen vooruit in de toekomst: je ziet toekomstige af- en bijschrijvingen. • De app heeft een eigen daglimiet die je in kunt stellen. • Alles zit erin: betalen, sparen, lenen, beleggen, creditcard en zélfs je ING-verzekeringen. Zijn je gegevens veilig in de app? Zeker, je bankzaken gaan via een beveiligde verbinding. Er wordt nooit persoonlijke informatie opgeslagen op je telefoon of tablet. Als je áltijd de nieuwste app-versie gebruikt, heb je áltijd de nieuwste mogelijkheden en beveiliging. Dit heb je nodig Na het downloaden kun je de app activeren. Dit heb je nodig: een Nederlandse ING-betaalrekening, ING-betaalpas en werkend Mijn ING. Wat vind je van de app? Laat het ons weten. Tik in de app op ‘Feedback’. Dankzij jouw ervaringen verbeteren we de ING Mobiel Bankieren App.

Afbeeldingen

Recensies

  • Waardeloze update

    1
    Door andor67
    Echt slecht geworden sinds de laatste update, kop is zo groot geworden dat je de posten bijna niet meer ziet.
  • Wakker worden

    1
    Door Daniel2929
    Jullie zien uit de reviews dat de laatste update bagger is. Vooral de ingewikkelde switch tussen zakelijk en privé. Lijkt me een duidelijke aanwijzing dat aanpassingen nodig zijn. Waarom wordt er niet naar klanten geluisterd. Waarom is het zo moeilijk om er voor te zorgen dat de rekeningen weer in een keer te zien zijn in plaats van dat belachelijke lang drukken en dan moeten kiezen.
  • Switchen zakelijk & prive

    1
    Door ceesie1234
    Beste Sebas, Ik ben geen kind en snap dat switchen via dat icoontje moet. Jullie geven aan dat switchen makkelijker is geworden, maar dat is het niet, want waarom moet er uberhaupt geswitcht worden via een icoon oid? Voor al deze updates had je zakelijk en prive gewoon tegelijk zichtbaar en kon je supersnel beide of meer rekeningen bedienen, dat was zoveel gebruikersvriendelijker, nu is het omslachtig gedoe. Maar maak op uit jullie antwoorden dat er niks mee gedaan gaat worden...duidelijk, daar kunnen conclusies uit getrokken worden. Geloof ook niet dat ik de enige ben met deze klacht. gr
  • Wisselen van rekeningen werkt niet prettig meer

    5
    Door Harrie de ondernemer
    Beste ontwikkelaars, Altijd erg tevreden geweest over de app ( less is more). Ik heb zakelijke rekeningen en het wisselen van rekeningen vraagt nu meer doorkliks en de knop is ook erg dicht op lezen van qr code. Omdat je hier dagelijks in zit is, werkt dit erg onprettig. Kan dit niet beter? Bvd Een verder tevreden gebruiker! Update 21-08; Beste Nick... weet even niet wat beste manier is om je te benaderen, maar de nieuwe versie met aanpassing werkt goed. Dank voor je snelle reactie en het doorvoeren van de change!! Nog een ster erbij 😉.
  • Lastig wisselen tussen rekeningen. Erg onhandig voor zakelijk gebruik.

    2
    Door Pascal Scheffers
    Een recente update heeft maakt het heel lastig om te wisselen van rekening in het overzicht en bij iDeal betaling. Trots werd gemeld dat het nu makkelijker was, maar in plaats van twee keer tikken moet je nu drie of vier keer tikken en is nog onduidelijker welke rekening je kiest.
  • Jammer

    4
    Door Alex198764
    Jammer dat in deze nieuwe versie nog steeds het uitloggen op een onlogische plek in een submenu zit. Opmerking bij de vorige versie Echt een fantastische app en met regelmatig goede verbeteringen. Maar nu zijn ze doorgeslagen in hun drive naar het maken van menu’s en submenu’s. Zo kan je niet langer op het beginscherm uitloggen voordat je eerst naar een submenu gaat. Ook andere functies zijn niet altijd meer op een intuïtieve wijze terug te vinden.
  • Duidelijke app

    5
    Door PimdeK
    Top gedaan ING boven je rekening direct een knop overboeken en betaalverzoek een hele verbetering. Dank ....
  • Uitloggen

    2
    Door Pepe846714
    Nog steeds niet een knop om direct uit te loggen op alle schermen. Nu moet je 2 handelingen doen om uit te loggen. Deze functie om uit te loggen gebruik je altijd en het zou handig zijn als deze knop direct zichtbaar zou zijn. Komt dit nog of kan ik dat wel vergeten? Ik zie dit punt ook steeds terugkomen bij de beoordelingen.
  • Layout terugkeren

    2
    Door Al Belfort
    Het is nu moeilijker om tussen rekeningen te navigeren. Voorheen kon dit linksboven met een tik en nu moet dat via-via
  • English version

    4
    Door Cé1010
    It has English version, however every message that I received is Dutch. Can you improve it to be 100% English if you want to offer an English version? Many thanks! Cé

keyboard_arrow_up